Sandlåda och gungställning

Godkväll på er!
 
Vi har varit ute hela dagen sen jag kom hem från praktiken. Underbart skönt väder, och Travis är på bästa humöret när han får vara ute och leka. Vi har satt upp hans sandlåda och gungställning som han fått av sin mormor och mini :) Han blev överlycklig när hans gunga äntligen kom upp. Som ni ser på bilden nedan blev han jättesur när jag sa att han skulle lyfta ner honom för vi behövde gå in hehe. Humörsvägningar som heter duga ibland :) Fast det är kul att han tycker om att vara ute och leka, det är ju det man ska göra när man är liten. Morfar kommer och fyller på sand i sandlådan på måndag sen är det bara för Travis att gräva för fullt.
 
Ikväll har vi haft tacofredag. Travis satt nog vid bordet och åt i 40 minuter, han gillar det verkligen. Speciellt vitlökssåsen vi gör, den brukar han ta ensam på skeden och stoppa i mun haha. Han fick även bada ikväll också efter veckan på dagis så han är ren och fin inför helgen. Inte han emot! Jag har duschat och bänkat mig framför tvn nu efter städning av toalett och 3 omgångar med tvätt. Vi har velat hela kvällen, men nu har vi äntligen bestämt oss för att dra iväg till Göteborg imon och titta på speedway. Ska bli kul att komma iväg lite bara Mattias och jag :)
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback