Fredag igen

Godkväll på er!
 
Är precis hemkommen från gymmet, har duschat och bänkat mig i soffan. Har fått i mig lite käk också, och nu är tanken att jag ska fixa iordning det sista på uppsatsen och skicka in den. Man skjuter alltid upp allt i sista sekund haha. Har varit något varje kväll, antingen träning, eller så har man varit trött och sen har vi styrt med altanen. Men nu är det dags att skicka in den eftersom slutdatum är imorgon. Känner egentligen skit sak samma över den. Känner mig liksom nöjd varför ska man hålla på att ändra bara för att andra tycker det? Det är ju egentligen inte "min" uppsats ändå eftersom jag bara skriver om vad alla författare och forskare tror och konstaterar. Så jag känner att den duger som den är, har rättat alla stavfel och ändrat om lite ord det borde duga tycker jag. Jag är bara ute efter ett G i alla fall. Man kan ju få G och VG på högskolan, men det är inte en själ förutom jag som kommer se om jag har G eller VG på olika uppgifter sen när jag tagit examen ändå. Lika bra att göra det enkelt för sig och göra det man ska, och inte mer än så.
 
Imorgon är det helg igen, så skönt. Imorgon är det även en kort dag, slutar efter lunch. Då är tanken att jag ska dra och sola, sen åka hem och byta om till träningskläder och åka mot gymmet. Tror nämligen inte jag hinner träna i helgen så får passa på imorgon. På lördag blir det eventuellt speedway och på söndag ska jag jobba 9-21, fullt upp.
 
 
Celsius är helt klart den bästa uppladdningen inför ett gympass enligt mig. Jag har en smak kvar att prova på, och det är jordgubb/kiwi. Den ska jag smaka imorgon, sen kan jag uttala mig om vilka jag tycker är godast :)
 






Kommentarer

Det är en bra början med de kosttillskott du nämner :) Men whey 80 är som du säger billigt men tyvärr mycket sämre kvalité än t.ex http://muskelbygget.se/100wheyproteinprofessional-p-418.html?cPath=65.
Proteinhalten i whey 80 är mycket lägre och det innehåller mer slaggprodukter.Kre-Alkalyn som du kör är bra prestationshöjare :) den finns oxå på muskelbygget:
http://muskelbygget.se/krealkalyn160capspf-p-236.html?cPath=64
Omega 3 är jätteviktigt kosttillskott som ALLA borde ta om man inte äter fisk varje dag och järn kan oxå vara bra, speciellt för tjejer :)


Kom ihåg






Trackback