Biceps

Kort dag idag, men ack så skönt. Mannen hade maten klar när jag kom hem, gulligt av honom :) Han drog iväg på speedway efter vi ätit upp, och jag plockade undan och förberedde morgondagen. Lägger alltid fram kläder, dukar till frukost osv för att spara så mycket tid som möjligt på morgonen :) Har alltid en tendens till att bli sen haha så om jag inte gjorde allt det där så skulle jag bli ännu senare.

När Travis somnat drog jag till gymmet och mamma satt här hos honom medans han sov. Körde ett rumpa och benpass, vilket jag inte minns när jag gjorde sist. Kollade i träningsdagboken, och jag tror det var typ tre veckor sedan eftersom jag varit dålig nu i två veckor och inte tränat. Så det var tungt idag minsann. Kommer kännas ordentligt imorgon tror jag hehe, gött mos. Har käkat lite kesella med hallon och finn crisp nu. Börjar känna mig redo för att dra mig till sängs. Sover så dåligt nu för tiden, vaknar flera gånger... Inte kul! En hel natts sömn är ju så skönt, och viktigt med förstås när man tränar :)
 
Måste visa en bild på min bicep som är "under progress". Skiljer 1,5 månader mellan bilderna. Är riktigt nöjd, ger mig verkligen motivation till att fortsätta.
 






Kommentarer

Tack :)
Bra utveckling på biceps där på så kort tid! Snyggt!
Jag kör oftast de här aminosyrorna som är av riktigt bra kvalité: http://muskelbygget.se/bcaapowder12000-p-362.html?cPath=72 och som smakar helt ok :)
Det viktigaste är att du kör protein eller aminosyror efter träning. Jag föredrar protein direkt efter och aminosyror precis innan träning. Här är ett riktigt bra protein som finns i flera goda smaker : http://muskelbygget.se/100wheyproteinprofessional-p-418.html?cPath=65 Skriv som meddelande när du beställer att jag (Per Ekbjörn) sa att du skulle få en shaker och lite provpåsar protein med så skickar han med det :) Omega 3 är oxå ett bra kosttilskott både för de som tränar och även för de som inte tränar. Omega 3 är bra för allt :) Blev visst långt här :) Skriv gärna om det är något mer du undrar, lycka till!


Kom ihåg






Trackback