Sovmorgon

Fick tag på den ansvariga för engelskan idag och han var på min sida, så nu slipper jag uppgiften. Bra att stå på sig ibland :) Han avslutade mejlet med nu kan du sova lugnt igen haha. Lite så är det faktiskt. Speciellt nu när man har barn och vet att man är behövande av pengarna. Går inte att halka efter med poäng inte. Känner att jag har fått en annan pondus på mig själv sen jag började plugga igen. Nu gör jag det inte bara för min egen skull längre, nu är för Travis skull också. 10 veckors praktik och 3 terminer återstår så det är snart nedräkning. Är dock det tuffaste kvar, men snart är jag äntligen i mål.

Idag har vi chillat järnet här hemma. Inte många knop på oss. Skönt det! Kvällen har spenderats i soffan framför gladiatorerna och finalen i farmen. Klockan är inte mycket än men jag är redan trött, så lär väl bli sängen snart. Mini och mamma erbjöd sig att ta Travis imonbitti så Mattias och jag ska få sovmorgon ihop. Det tackar man inte nej till. Var evigheter sen vi fick en sovmorgon ihop. Minns inte ens sist vi åt frukost tillsammans. Det var nog någon gång i somras haha. Så det kan ju vara mysigt med några morgontimmar ihop :)


Lite instagrambilder, oktober90 :)








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback