Slapparsöndag

Hade en riktigt trevlig dag igår. Innebandy, fotboll, basket, volleyboll och hinderbana stod på schemat. Var helt slut efter det :P Efteråt var det bara att åka hem och duscha och göra sig klar, sen möttes vi upp hos Karin för lite förfriskningar. Vandrade bort till hulingen sedan och åt lite mat och hade prisutdelning. Jag fick pris för årets målskytt och årets sammanhållare :) Var ett par roliga priser som delades ut haha. Blev en lyckad kväll, men den slutade rätt tidigt för vi alla för trötta efter ansträngingen tidigare på dagen tror jag ;) Kul var det i alla fall och jag ser redan fram emot nästa säsong! Hoppas på både ett dam och herrlag då.
 
Idag var det min sovmorgon och den utnyttjades till fullo. Underbart skönt! När Travis sov efter lunch så la vi oss både jag och Mattias i sängen och lyckades somna. Haha gött vare med en slappdag. Åt en god kycklingwok idag och sen gjorde vi våfflor nu ikväll. Det var smaskens tyckte Travis. Han är badad och sover sen ett bra tag tillbaka. Imorgon börjar praktiken, spännande.
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback