Rolig kväll igår :)

Hade en supertrevlig kväll igår med god mat och härligt umgänge. Tack för det, sånt behövs ibland :) Jennifer satt hos Travis medans han sov igårkväll och när han vaknade imorse kom Mini och hämtade honom. Han var där och lekte under förmiddagen. Jättesnällt så fick vi sova och slappa lite. Blev sent inatt när klockan ställdes om med, så det var välbehövligt hehe. Vaknade med världens halsbränna. Anar att det är de där jäkla minutshootarna som Jennie hällde upp hela tiden ;) Även att jag inte drack speciellt mycket igår gillar inte kroppen alkoholen längre. Mellan 7-10 imorse låg jag med världens kramp i magen. Tillslut gav det med sig så även jag fick sova lite innan Travis kom hem igen :)

Vi har käkat pizza idag, orkade dock inte äta så mycket. Blev mätt direkt :) Fick ett ryck och städade hela huset också. Skönt! Städat och rent inför kommande veckan som består av ledigt. Påsklov, det var år och dagar sen man hade det så jag är inte svår hehe. Travis har badat ikväll och hostan/förkylningen börjar ge med sig lite nu. Han somnade direkt ikväll, trodde tidsomställningen skulle ställa till det. Fast ska nog inte säga något än, han kanske vaknar inatt och är superpigg. Hur eller hur kommer det bli en tidig morgon imorgon tror jag :p








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback