Irriterad minst sagt

Kalmar igår vilket inte betyder tid för datorn. Var skönt att ha bilen iallafall, men är jobbigt att köra ensam så långt också. Kom väl hem straxt efter 5. Då vare bara att äta, ge Travis mat, bada honom, byta om till träningskläder och lägga honom för natten. Mamma satt här hos honom medans jag åkte och tränade. Undrade hur det skulle gå med ryggen, men vi spelade bara lite småmål så det gick bra :)
 
Idag ringde jag den person som är ansvarig för engelskan, men har var givetvis inte där. Jag ska verkligen stå på mig nu, för jag orkar inte med detta laffs som är. Vi läser en kurs just nu som jag får 4 poäng för, medans resten av klassen får 9 poäng för den och ändå gör vi liksom samma saker. Så jag bad om att få slippa den sista stora uppgiften eftersom den är i maj medans jag har vfu, och de andra är lediga och kan göra den men inte jag. Men nää det gick tydligen inte, riktigt orättvist tycker jag så jag tänker inte ge mig på det. Läraren gav som förslag att jag kunde göra den i sommar och ligga efter med poäng så länge. Är han skön eller? Idiot! Han gör mig verkligen på dålig humör jämt den där nissen. Ska bli såååååå skönt att komma ut på praktik nu istället för att ha ont i magen över att behöva åka till Kalmar. Så imorgon tänker jag hänga på telefonen igen!
 
 
Nu ska jag snart hämta hem min lilla plutt från dagis och så ska vi laga lite mat tillsammans. Sista jobbdagen för Mattias denna vecka sen tar vi helg :)
 
 
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback