Grattis Emma och Kim :)

Är så tråkigt att vara ensam hemma om kvällarna när Mattias jobbar så Travis och jag tog oss en promenad efter maten. Vi gick runt affären och köpte lite fika sen våldgästade vi Michaela. Hon fick huset genomsökt och tillstökat av Travis haha. Han är omöjlig med att riva ut saker alltså, och lyssna... vad är det? Det var trevligt med lite tidsfördriv iallafall.
 
Måste skriva grattis till Emma och Kim som fick sin fina son idag. Så glad man kan bli när man får se en liten bebisbild :) Hoppas på att allt gick bra för dom! Travis har redan pussat på skärmen på mobilen när bilden var uppe och pekat på bebis som han sa. Så himla kul för dom... vet ju vilken mysig tid som väntar så man blir lite smått avundssjuk allt :) Bebissuget hos mig blev inte direkt mindre nu, det är bara att börja tjata på Mattias ;) Enligt ringtestet så skulle vi båda få två pojkar, men nu gjorde vi om det för någon vecka sen och då hade det ändrat sig till 3 pojkar för oss båda. Häftigt haha! Jag har nämligen pratat mycket på senaste om hur många barn vi egentligen ska ha. Har sagt att jag kanske faktiskt skulle vilja ha ett tredje också, och nu ska vi tydligen få det enligt testet. Tror på det stenhårt, det har stämt på alla jag vet som har gjort det. Hade varit kul med både en kille och en tjej, men nu finns det inget annat än pojkar. Jag är helt inställd på att nästa barn blir en pojke också bara för testet visat det.
 
 
 
En liten Travis som bara var en dag gammal på detta kort :)
 






Kommentarer


Kom ihåg






Trackback