Fil är gott

Godkväll på er!

Blev inte mycket sömn inatt. Vi fastande i Johan Falk träsket igårkväll nämligen. När vi väl la oss bestämde sig Travis för att sova väldigt oroligt inatt. Han skulle minsann inte ligga ner på kudden. Men tyvärr så är jag envisare än Travis så tillsist vann jag och fick sova. Travis testar verkligen gränser nu, mest med mig. Jag säger och gör dock lika som Mattias så han kommer inte långt med det lilla plutten. Fick väl sova några timmar innan Mattias klocka ringde, sen ringde min! Blöö ville bara somna om.

Travis vaknade i samma veva som mig och jag gjorde iordning honom för dagis. Där var han mellan 9-14 medans jag skrev på min uppsats. Det hade visst inte varit helt 100 idag på dagis, lite mat och lite sömn så han var gnällig hela eftermiddagen här hemma. Gick ut med honom efter maten då blev han på lite bättre humör :) När han somnat för natten drog jag och tränade innebandy. Nu har jag käkat kvällsmat och sängen låter lockande så jag orkar med ytterligare en uppsatsdag.

Fil är nya favoriten hos denna grabb :)







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback