Midsommar

Jag har inte hunnit sätta mig ner vid datan ännu, men bilderna kommer :) Igår hade vi ett trevligt midsommarfirande hemma hos oss. Jag slutade jobbet vid två, så jag åkte bara hem och bytte om sen var det i full gång. Då lagades det massor med mat och vi blev supermätta. Spelade kubb och körde 5-kamp på kvällen med. Efterrätten bestod av jordgubbar, glass, grädde, maränger och kolasås. Hur länge sen var det inte man åt det. Riktigt gott var det. Blev en riktig fuskardag för mig :)

De små höll låda till nästan halv 10 innan vi stoppade dem i säng. Det var första gången Travis var uppe så länge, men det gick bra :) När de små somnat plockade vi fram ostbricka, frukt, nötter, chips och dipp och hade det allmänt gött ute på altanen. Imorse ringde klockan 7.45 och jag ville inget hellre än att somna om vill jag lova. Fy kände inte för att åka och jobba, men det måste man ju så efter mycket om och men gick jag upp. Satte på babyvakten inne på toa, ifall Travis skulle vakna. Helt plötsligt hör jag några små steg utanför toadörren och att någon öppnar ytterdörren. Det var Travis som vaknat och gått upp på en liten runda haha. Han hade varit inne i vårt sovrum, men han såg mig ju inte där så han letade antagligen efter mig :) Lilla sötnos!

Nu är det bara 5 och en halv timme kvar på jobbet. Sen ska jag banne mig hem och sova så jag orkar med att jobba 11 timmar imorgon med. Vore skönt att få sova ut på måndag, men nä då ringer Mattias klocka 5, sen om jag har turen att somna om så ska väl säkert Travis upp vid 7. Här blir det inget sova inte, men det vore välbehövligt.


Tog fler bilder med systemkameran också, men ni får dessa så länge:)











Kommentarer

Kom ihåg






Trackback