Ledig måndag

Gud vad skönt att en jobbhelg av två är avklarad! Var helt slut när jag kom hem igårkväll, men jag satte igång och städade så mycket som möjligt, och tog mig en lång dusch innan jag somnade gutt. Vaknade en timme senare och behövde gå på toaletten, vaknade ytterligare en halvtimme senare av att Travis kom inspringandes på vårt rum. Han skulle nog kolla så mamma hade kommit hem som jag lovade :) Gick tillbaka med han till sängen bara och han somnade om utan några protester. Nästa gång att vakna var 4.40 av Mattias klocka. Tog en bra stund att somna om, men tillslut så. Fick någon skön timmes sömn innan nästa väckarklocka (Travis) väckte mig straxt efter halv 8. Himla skönt det var at få sova efter typ 22 timmars jobb, haha!

Vi har städat och tvättat och tvättat hela förmiddagen. Tog en promenad med Michaela och Marcus också. Nu sover Travis sen ett tag tillbaka, och jag borde ha gjort detsamma känner jag. Men denna lilla timme eller två av egentid är också så skön. Få sätta sig ner vid datorn och styra lite som man aldrig hinner annars :) Mattias jobbar förmiddag denna vecka så när han kommer hem vid två sen ska jag åka iväg till gymmet. Så efterlängtat efter en midsommar då jag syndat rätt mycket ;)
 
 
Midsommarbilder :)
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback