Jobb och jobb

Hade en jättetrevlig kväll i onsdags. Vi fick massa god mat och tårta hos Lovisa, sen begav vi oss till hulingen. Kul kväll :) I torsdags var det inte lika kul haha. Som tur var bjöd Travis på sovmorgon till halv 10, men jag hade så sjukt ont i magen när jag vaknade, och det blev bara värre och värre. Tål inte allt socker i cider är min gissning, och det blev mest cider den kvällen. Så aldrig mer dricka cider en hel kväll blir läxan till nästa gång. Fick ändå pallra mig iväg till jobbet, men magen redde upp sig mot kvällen som tur var. Idag har jag också jobbat kväll. Nu ska jag ha ledigt till torsdag och det ska bli så skönt. Ska spendera den lediga tiden med Travis och träna. Nu har jag inte kunnat träna på tre dagar, så imorgon är det hög tid att vara på att igen. Hoppas det fortfarande är fint väder i helgen.
 
Mattias ska bygga på altanen och iväg på speedway imorgon, så vet inte riktigt vad Travve och jag ska hitta på. Något skoj blir det allt. Kanske ska dra iväg och köpa en ny pool till honom, han bet ju sönder den han hade. En pool måste han ju ha så det får nog bli så :)
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback