Går på schema imon

Haft en trevlig helg, men en stressig sådan också. Shoppade i lördags i Vvik och Travis sprang runt som en huligan i alla affärer. När vi var i Karlstad för något år sen såg vi någon som gick med sitt barn i ett koppel typ. Alltså barnet hade en sele och mamman gick och höll i snöret. Tyckte minst sagt det såg roligt ut då, men nu ser jag faktiskt annorlunda på det haha. Man hinner inte titta på mycket i affärerna när han springer runt alltså :p En trevlig och solig dag hade vi och jag avslutade den med gptittande med Matilda och Tim.

Idag har det bara varit en stressdag. Massa måsten och fullt ös med altanen. Vi fick aldrig vår matta i fredags som vi skulle, men jag hoppas verkligen den kommer imorgon så det blir klart nu. Då ska ni få se massa bilder :) Hann iallafall med ett pass på gymmet, och det var väl för väl det. Inte tränat på en vecka nästan, tiden räcker inte till som man vill tyvärr.

Imorgon går jag på mitt schema på Konsum som sträcker sig fyra veckor framöver. Sen har jag tänkt ta ut lite mammadagar under Mattias semester så vi får tid ihop :) Tror inte jag har så många kvar, men va egentligen bara mammaledig mellan november och maj, så borde ha några kvar iaf. Förstår inte det som står på försäkringskassans login om dagar. Krångligt mest tycker jag med massa siffror bara. Kan inte utläsa hur många dagar som är kvar där iallafall.


Har inga bilder att bjuda på får bli en gammal :)








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback