Dåligt uppdaterat

Hej hopp!

Dålig uppdatering här känner jag. I lördags struntade vi i speedway och drog en sväng på marknaden Travis och jag :) Söndags jobbade jag hela dagen. Så tråkigt att vara ifrån Travis en hel dag sådär. Igår var jag i Linköping och shoppade med Natalie och Jennie :) Det var trevligt! Käkade god mat, och hittade lite smått och gott.

Idag har jag städat upp här hemma. Det var verkligen välbehövligt om man säger så. Har även varit på gymmet ikväll. Mattias hängde också på. Nu har jag målat naglarna, det var ett tag sen hehe. Väntas studentfest och utgång imorgon. Har inte riktigt bestämt outfiten än, men det blir inget med färg så tänkte det kunde vara kul med lite färg på naglarna istället :) Det ser jag iallafall fram emot, ska bli kul :)


Fick hem lite aminosyror idag, snabb leverans. Testade dom på gymmet idag, och vattenmelon var helt okej :)







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback