Trevlig helg

Har haft en trevlig helg :) I fredags åkte vi till Tim och Matilda, grillade, badade och hade det trevligt. Vi sov där också. På lördagen vaknade Travis vid 5 och trodde det var morgon eftersom han är van vid sina mörkläggningsgardiner. Fy farao vad trött jag var haha! Och envis som han är skulle han verkligen inte somna. Tillslut gjorde han det och sov till kl åtta i alla fall. Men jag var så jävla trött ändå, för natten innan låg jag vaken till halv 5 pga av åskovädret. Mattias kom hem från speedwayen halv 5 och då var jag fortfarande vaken, så sömn har det inte blivit så mycket av.
 
Vi gjorde oss iordning och drog iväg på speedway igår. Banan var dock inte den bästa så det blev inställt efter ett par heat, och vi fick åka hemåt igen. Då följde de med oss hem och sov där. Beställde hem pizza och satt ute på altanen och hade det allmänt lugn och skönt :)
 
Matchen blev flyttad till igår så då drog vi iväg till Vetlanda istället för att titta på speedway. Travis skötte sig väldigt bra. Sprang runt och busade, och satt till och med stilla vissa stunder och tittade. Allra roligast är att vara i depån och titta på speedwaycyklarna tycker han hehe. Han lärde sig ett nytt ord igår, gasa, det sa han hela tiden sen när han satt på cykeln. Käkade lite innan vi åkte hemåt, sen blev det sängen väldigt tidigt. Hade köpt med lite godis, men min mage verkar inte klara av det längre. Åt typ 6 bitar, sen fick jag världens kramp =/
 
Idag har vi haft en städdag här hemma. Nu är huset rent och fint och allt tvätt är tvättad. Jag hann även med en träning nu på kvällskvisten. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen käka lite. Imorgon drar vi till Göteborg för Liseberg med härliga människor och en natt på hotell, ska bli kul :)
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback