Tågupplevelse

Hallå hallå!
 
Igår hade vi en sån där rolig dag då vi samlade ihop allt skräp här hemma och åkte till tippen. Jippi! Haha nä men det var skönt efteråt när man slapp se allt skit ligga och ta plats. Efteråt drog vi till gymmet och tränade Mattias och jag. När Travis somnade grillade vi och åt grönsaker med dipp framför fotbollen. Tråkigt att det var så nära, de var värda att gå vidare tyckte jag.
 
Imorse hade jag ställt klockan för Travis och jag skulle åka tåg till Kalmar med syster. Det gick jättebra, och vi åt god lunch, gick i affärer och åt varsin glass innan vi åkte hemåt igen. Mysig dag helt enkelt :) När jag kom hem lekte min pappa med Travis en stund medans jag drog till gymmet. Nu sover Travis sen ett tag tillbaka och jag har precis gjort månadens roliga, betalat räkningar. Mattias är iväg på speedway och kommer hem inatt någon gång, så jag sitter här själv och glor just nu. Ska straxt fixa mig lite att äta sen får det bli sängen tidigt. Imorgon är det en städ och tvättdag här hemma på förmiddagen som väntar. Eventuellt en sovmorgon för mig, får se hur trött jag är när jag vaknar imon, kanske sparar på den lite ;)
 
 
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback