Skön utedag

Travis har haft det underbart uppe i sommarstugan med sin gmormor och gmorfar. Han har klappat kossorna, tittat och suttit i traktorerna, kört bil, lekt i husvagnen, sprungit omkring och busat och så fikade vi :) Perfekt dag ute i solen där man inte behöver bry sig om vart han springer, han kan springa bäst han vill :) När vi kom hem åt vi mat hos mamma och mini. Sen stannade Travis där och lekte medans jag åkte och körde ett bices/triceps och magpass. Var själv på gymmet, skönt ibland faktiskt. Fast det är kul att ha någon att snacka med under vilan också :) Har tagit mig en lång dusch och nu sitter jag ute på altanen och äter kvarg med funlight och färsk ananas. Supergott sista mål innan sängdags.
 
Måste berätta en grej som hände häromdagen. Jag hade lagt Travis för sin middagsvila. Han var tyst i kanske 10 minuter medans jag satt ute på altanen med babyvakten på, så jag trodde att han hade somnat. Helt plötsligt hörde jag i babyvakten: mamma, nää, pappa, nää, Travis, nää, namen nää, nää, strumpor, nää, bajsat, näää, namen nää, nää. Så låg han och snackade med sig själv haha. Det kommer så mycket nya ord ur den där lilla munnen just nu, hur kul som helst :)
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback