Jobbhelg

Vi bestämde oss för att åka hem i torsdags. Var skönt att komma hem och sova i sin egen säng :) Igår tog vi det bara lugnt här hemma. Avslutade fredagskvällen på gymmet. Idag har jag som sagt jobbat, 7.30-21. Är riktigt sliten nu. Skulle vilja lägga mig och sova 12 timmar i sträck :) Men jobb 9.30-21 imorgon också sen går jag på mammaledighet resten av sommaren :) Bara att härda morgondagen helt enkelt. Valde fel helg att jobba när det är så fint väder. Hoppas verkligen det är fint väder i veckan också, vi har nämligen planer på att åka till Öland då.

Saknar Travve något enormt när man jobbar såhär. Imon hinner jag förhoppningsvis se honom en stund innan jag åker till jobbet. Vi hörs av på måndag, då ska jag ha en feting sovmorgon :) Inte haft det på över 3 månader, ska bli grymt skönt.


Travis i poolen igår :)








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback