Magsjuka igen!

Magsjuka hälsar på igen! Travis vaknade efter 9 igår, och de gick upp medans jag låg kvar och drog mig lite. Var på väg upp ur sängen då jag hörde Travis skrika som bara den. Gick ut och kollade och i badkaret stod en nedspydd Travis. Han får verkligen panik stackarn. Fortsatte hela dagen, åt båda hållen. Väldigt kul! Han somnade i sin säng iaf och sov ganska bra.

Han vaknade vid 8a idag och fick komma över till vår säng. Då drack han ett helt glas vatten. Sen somnade han om. När han vaknade hade han feber, 39 grader, så han ligger däckad nu stackarn. Han har druckit lite saftsoppa och ätit en smoothie iaf. Nu sover han igen. Hoppas han kommer kunna sova inatt bara och att han får behålla de han stoppar i sig. Stackarn! Kan ju hålla tummarna för att vi klarar oss med. Jag fick skippa skolan idag. Min mage känns inte helt hundra. 3e gången på en månad för mig med magsjuka vore väl något?!








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback