Helvetes natten

Ursäkta tråkig blogg och gnäll. Har upplevt natten från helvetet. Travis vaknade var 10e minut och var ledsen och Mattias spydde hela natten. Jag fick sova i 40 minuter... Försökte med allt, men Travis skulle inte ha något att äta, de dög inte att ligga bredvid mig. Givetvis lyckades han kissa i sängen, och samtidigt smög sig en förkyldning på mig. När jag gick upp imorse började magen köra, baaam magsjuka igen. Alltså kan man ha mer otur? Mattias pappa kom hit igår också, kul sällskap vi är. Det här med att gå upp i vikt gick ju bra till juldagen, men nu äts kroppen upp inifrån. Bara rasar i vikt, fan också!

Travis har inte ätit något idag och han vägrade vällingen ikväll också. Fortsätter det såhär kommer han behöva läggas in för uttorkning ju. Konstigt nog var han ändå pigg idag och har lekt med farfar. Tack för de för jag orkar knappt stå på mina ben, kroppen är helt lealös. Nästa vecka väntar tenta måndag, tisdag, fredag och lördag. På torsdag slängdes även ett seminarie in helt plötsligt. Gå in i väggen.com!? Jo det verkar så, kommer inte hinna/orka plugga.








Kommentarer
» Sanna

Stackars dig :-( Det låter inte alls roligt. Hoppas ni piggnar på er snart och att du finner ork till pluggandet. Kram till dig!

Svar: Tack så mycket :) Kramar
Nathalie Larsson


Kom ihåg






Trackback