Glass i stora lass

Godkväll!
 
Vaknade upp med halsont och ont i lederna imorse. Misstänkte att det var något på g igår när jag inte mådde så bra. Valde att stanna hemma från föreläsningen och bädda ner mig istället. Mattias åkte och lämnade Travis på dagis. Han har varit där själv hela dagen :) Det hade gått jättebra och han hade ätit massor med kålpudding. Syntes på kläderna, det var lingon överallt haha. Man kan inte annat än att bli stolt över vår lilla kille, så är det bara. Så himla duktig och bara är med på noterna med allt detta nya.
 
Imorgon får han dock en vilodag från dagis för då ska vi till bhv för vägning och mätning. Ska prata med dom där också om vi verkligen behöver åka till sjukhuset pga av vikten med Travis. Jag tror inte vi kommer behöva det, men om hon tycker de så får vi väl åka dit imorgon efter vägningen. Jag har ingen skola imon, så det ska bli skönt att vila upp sig lite. På fredag kör vi en dagisdag till så det inte blir alldeles för långt till måndag då det är "på riktigt". Jag är i skolan då så Mattias ska lämna honom och åka direkt :) Får nog allt ta och beställa ännu fler kläder till Travis, går åt som bara den nu ju :)
 
Nu ska jag titta på sveriges mästerkock och äta lite glass. Det får man faktiskt göra när man har ont i halsen :)
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback