En förmiddag på leklandet

I förmiddags åkte vi till leklandet. Vi var helt själva där, jätteskönt :) Travis kunde springa omkring bäst han ville utan att man behövde oroa sig för att han skulle springa ihop med äldre barn eller något. Han var nöjd och hade det kul :) Han somnade direkt när vi kom hem. Travis har alltid varit så duktig med att somna på dagarna. Vi lägger honom bara ner i sängen, stoppar om han och går ut sen somnar han. Undrar bara hur det ska gå på dagis att lägga honom när vi är med. Tvivlar på att han kommer ligga still på en madrass när vi är med. Lär gå bättre när fröknarna gör det tror jag :p

Jag passade också på att vila när Travis sov, så skönt är det. Älskar verkligen att bara ligga i sängen och bara vara. Fick ett ryck sen och städade toaletten, dammsög och torkade golven. Mattias lagade mat under tiden och efter vi ätit la vi oss i sängen och hade det mys hela familjen :) Ikväll var det träningsdags för mig och Mattias. Vi var många ikväll så det var skoj. Har käkat avokado och smoothie nu, mums :) Tittar på programmet om vad som hände efter inspelningarna av nybyggarna.


En glad kille på leklandet :)







Kommentarer

Hej. Har du något bra tips på smoothies?

Svar: Hejsan! Självklart. Jag brukar göra en på yoghurt, banan, hallon och lite mjölk. Ett annat alternativ är avokado, hallon, proviva hallon och granatäppeljuice. En tredje jag gör är en tropisk fruktblandning som finns att köpa klar tillsammans med yoghurt och annansjuice :)
Nathalie Larsson


Kom ihåg






Trackback