Vårjacka

Dagarna går i ända när Mattias jobbar kväll tycker jag, hinns inte med mycket alltså. Skrev lite på min uppsats idag medans Travis var på dagis. Sen tog jag med mig vagnen och gick och hämtade hem honom. Imorgon är han ledig eftersom det är fredag :) Var dock rätt kallt att gå hem med vagnen, men skönt med frisk luft. Hemma lagade vi mat som vanligt. Idag stod kyckling och ris på menyn. Travis dammsög medans jag lagade mat, både med hans och med våran igång samtidigt haha. Hade rätt ont i huvudet av allt oljud sen. När vi ätit upp gick vi bort med mat till Mattias och sen tog vi en promenad till. Han gillar ju att åka vagnen så man får passa på så länge han gör det. Stannade utomhus när vi kom hem så kan fick leka lite i snön.
 
Nu har jag ätit lite kvällsmat, knäckebröd och finn crisp med avocado, nyponsoppa och te. Gottgott, kan äta hur mycket som helst av det. Inväntar Mattias, sen ska vi kolla några avsnitt av farmen så man kommer ikapp :)
 
 
Tack mamma för denna fina vårjacka som nu är påväg hem till mig <3
Som jag misstänkte tog den slut på nelly direkt, men hittade den som tur var ändå!
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback