Motivation behövs

Denna dagen blev lite mer effektiv vad gäller skolarbete. Kom igång rätt bra, så får hoppas motivationen är kvar imorgon också innan jag tar helg :) Vore skönt att komma en bit in i den nu medans det är lugnt med annat att göra.

Hämtade Travis i vagnen idag i det fina vädret. Var lite för varmt att gå i vinterjacka bara kan jag säga. Helt slut när jag kom hem. Då lagade vi iaf mat, torsk i ugn med en god sås med lök och tomater och potatis. Travis älskar fisk men åt knappt något. Kan bero på att han åt tre smörgåsar och 2 tallrikar med fil till mellanmål på dagis. Får nog säga åt dom att han inte får äta så mycket. Tycker det är bättre han äter upp middagen.

Annars har jag tränat ikväll. Innebandyn börjar lida mot sitt slut nu. Känns både skönt och tråkigt. Då börjar styrketräningen istället, och de ska bli gutt. Min rygg mår så mycket bättre av den träningen. Hinner tyvärr inte med både och, trodde jag skulle det men det tar för mycket till helt enkelt. Skulle verkligen underlätta med ett gym på orten.

Nehe nu ska jag möta Mattias i dörren för en godnattpuss innan jag somnar :)








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback