Inte mycket sömn inatt

Godkväll på er!
 
Har sovit som en jävla kratta inatt rent ut sagt. Fyllde ju även i min tatuering längs ryggraden så jag visste inte hur jag skulle sova inatt. Låg stel som en pinne och vaknade flera gånger. Mådde inte så värst bra när jag vaknade imorse och gick upp med Travis. Hade velat ligga kvar och skickat upp Mattias istället hehe. Menmen det var bara upp och hoppa. Vi gick ut en stund och lekte, sen åkte han iväg till dagis. Jag försökte börja med min uppsats och ja det gick väl sådär. Skrev en halv sida, sen somnade jag. Vet inte vad det är med mig alltså. Är trött och orkeslös just nu och känner inte för att göra något alls.
 
Mattias åkte och jobbade och jag hämtade hem Travis. Vi lagade mat och styrde lite. Sen tänkte vi ta en promenad med vagnen, men det var ingen luft i däcken så det blev ingen lång sådan. Kvällen har inte bestått av många knop. Travis gör hyss och jag försöker lära honom att inte göra dom. Men det går inte alltid så bra. Travis är så himla otålig och kan inte vänta på något, så de är mycket gnäll när allt inte går så fort som han vill när man är ensam med honom. Allt från mat, till att fylla upp badkaret haha. Lilla skitunge!
 
För övrigt så blev jag riktigt nöjd med gårdagens resultat av tatueringar iallafall. Den blev mycket bättre med lite rosor till texten på lårt, och den på armen gjorde sig riktigt bra tycker jag. Var där rätt länge eftersom jag fyllde i ryggen med. Men nu är det gjort så nu får jag väl lugna ner mig ett tag :)
 
 
Vill ha sommar, sol och semester nu!!!
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback