Fredag med soffhäng

Heldag i skolan med föreläsning och grupparbete. Kommer bli tufft för mig framöver när jag hamnat mitt emellan detta jäkla system. Innebär att jag ska ha praktik samtidigt som jag skriver min b-uppsats. Det är mycket att göra med andra ord. Kommer bli en utmaning att gå 8-4 i skolan, hem och hämta Travis, äta osv. Umgås med familjen, träna, planera lektioner och skriva en uppsats om nätterna och på helgerna. Från v.13-23 är Nathalie down! Jag som vill träna också, det får man väl hoppas klämma in någonstans.

Kom hem till en färdiglagad middag bestående av hemmagjord kycklingpizza :) Mycket gott! Annars har kvällen varit lugn. Tog en promenad med Travis och hämtade ut mitt paket på posten. Resten av kvällen har bestått av soffhäng framför gladiatorerna och farmen med grönsaker och dipp :)

Min snygga träningströja som jag hämtade ut :)







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback