Dagisdags för Travis igen

Godkväll!
 
Travis var piggare idag och fick åka iväg till dagis. Han har inte varit där på nästan en vecka så jag förstod att det skulle bli nytt för honom igen. Men vi pratade lite när vi stod där och de sa säg hejdå och gå det är nog det bästa. Så jag gjorde det, och Travis blev såklart ledsen. Ringde dagis 10 min efter och skulle höra hur det gått. Då satt han nöjd och glad och åt banan så det hade gått över direkt. Skönt! Hoppas lämningarna kommer gå bättre när han har fått komma in i det lite mer :) Imon ska han dit igen mellan 8-14! Jag åker ju redan 6.30 så mamma ska sitta här och sen väcka honom och lämna han vid åtta så han får sova lite längre iallafall.
 
Jag behövde såklart aktivera mig idag. Började med att storstäda hela huset, damma, torka allt, sprita handtag, dammsuga, torka golven, bädda rent sängarna, städa toaletten, tvätta tvätt och plocka iordning :) Det tog över 2 timmar, puuuuh. Fortsatte med att baka. Gjorde två plåtar av Travis favvofrallor, grahamsbullarna :) Kolla under recept om ni är sugna på dom! Testade även att göra mellanmålsmuffins. Två plåtar med banan/kokos och två med äpple/kanel. De sistnämna gick att äta, man känner såklart att det inte är socker i, men helt klart ätbara :) De med banan i föll mig inte i smaken, Travis däremot gillade dom :) Lägger upp recepten i ett inlägg! Sen blev det dags att hämta hem skitungen, älskar leendet när man kommer och han förstår att han ska få följa med hem :) Kvällen har bestått av plugg och tvhäng med te och lite choklad!
 
Imorgon väntar heldag i Kalmar. Åker 6.30 och kommer hem 18-05! Blööööö på det. Men mår lite bättre nu så det är väl tur det iallafall.
 
 
Såhär ser mitt ena ärr ut nu förresten. Inte snyggt alls, hoppas och ber för att det ska synas mindre!
 






Kommentarer
» Sanna

Vad har du gjort på kinden? :-S

Svar: Jag har ju tagit bort ett födelsemärke som började växa när jag var gravid :)
Nathalie Larsson


Kom ihåg






Trackback