Blööööö på detta

Är så trött på allt som har med sjukdomar att göra just nu så jag vill bara kräks på det. Efter måndagens visit på dagis där var och varannan unge satt och hostade och snorade om vartannat så visste jag att vi skulle bli sjuka. Men varför har man inte barnen hemma om det är så pass? Visst lite förkyld förstår jag att man är i dessa tider, men en del var extrema alltså. Både Travis och jag har vaknat om varandra inatt med att hosta och snora. Jag har liksom inte tid att vara sjuk, måste till skolan. Kan inte bara ringa och sjukanmäla mig. Åhhh, jag har legat däckad hela kvällen, febern lurar i kroppen, huvudet dunkar och jag känner mig tröööööött. Blir inte bättre när jag tänker på saker som behövs göras.
 
Travis var jätteledsen nu ikväll och näsan han runnit konstant hela dagen. Han är helt illröd under den av allt torkande. Han har sån där riktig slemhosta också. Gav han bricanyl och alvedon nu när jag skulle sova så får hoppas han kan sova lite nu. Han ville inte ens ha välling ikväll, det betyder att han är dålig. Förhoppningsvis är det bättre imorgon när vi vaknar. Jag ska ju lämna honom för första gången på dagis imorgon. Om vi nu kommer dit lär han säkert bli ledsen när jag lämnar honom. Förhoppningsvis går det över fort isåfall, men jag kommer definitivt ha svårare att lämna honom än Mattias. Liten mammagris som han är så :)
 
Nä nu ska jag förbereda morgondagen och jag hoppas verkligen vi mår bättre imon så vi kan åka till dagis och skola. Sen ska jag lägga mig och sova! Blev inte mycket av sömn inatt...
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback