Rutin

Kan nästan börja köra det här på rutin med att skriva blogg en gång i veckan ;) Men ni har inte missat något, har jobbat och skrivit uppsats som vanligt. I torsdags vaknade jag upp utan röst så det var inte lätt att göra sig hörd bland alla elever på jobbet. Tur det var julpysseldag så de var självgående. Hade planer för helgen nämligen julfest med laget som sprack eftersom jag låg med feber, förkylning och halsont. Det har nu övergått i evigt hostande. Travis blev också dålig så det har inte varit så rolig helg direkt.
Idag vaknade Travis upp och hade fått paket i strumpan av tomten. Sen tittade vi på julkalendern i sängen. Måste säga att han varit så duktig. Nattblöjan var helt torr när han vaknade och under tiden vi tittade på julkalendern innan vi klev upp. Sen satte han sig och kissade på pottan. Resten av förmiddagen gick han utan blöja och de gick jättebra. Ska verkligen försöka ta tillvara på denna lilla ledighet och köra på med potträning så kanske det ger utslag. Han verkar ju redo så då är det bara försöka :)Senare åkte vi till mamma och åt julmat, tittade på kalle och öppnade julklappar. Jag fick massa fint, mer än jag önskat mig. Travis är inte helt hundra än och han sov ingen middag idag så han var inte så intresserad av sina julklappar ikväll. Kan tänka mig att det ser annorlunda ut imorgon :) Ska försöka lägga in bilderna jag tog idag imorgon också. Hoppas ni haft en bra jul :)
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback