Trött idag

Har haft en träningsfri helg, och det var faktiskt välbehövligt kände jag. Har mått lite sisådär de senaste dagarna, hoppas inte det är några sjukdomar på g bara. Är trött som bara den, och ändå kan jag inte sova ordentligt om nätterna. Sömnproblem deluxe och det är oftast bara mig själv jag kan skylla det på. Dock har Travis vaknat mycket de två senaste nätterna bara för det också. Fattar inte vad felet är, hur svårt ska det vara att sova en hel natt? Vaknar alltid flera gånger om nätterna, och då måste jag upp på toa också annars kan jag inte somna om. Bläää, hoppas det blir bättre snart. Orkar inte gå och känna mig nere hela tiden.

I förmiddags städade vi bilen, så skönt att få det gjort. Gick även igenom Travis garderob, och insåg att den behöver lite påfyllning inför hösten. Så svårt med storlekarna bara. Han har så olika i allt och det beror mycket på vart man handlar. Idag lyxade vi till det och gjorde våfflor till lunch, så gott. När Travis vaknade efter lunchvilan kom pappa och lekte med honom. Sen åkte vi ut på speedway en sväng. Travis åt och badade när vi kom hem sen la vi honom. Vi sitter i soffan proppmätta efter att ha tryckt i oss kebab i pitabröd. Är så gudars trött så här tänker jag ligga tills jag flyttar över till sängen för att försöka sova.








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback