Trött tjej idag

Vilken dag jag haft! Den började väldigt tidigt, vid 3 inatt närmare bestämt. Travis vaknade och ville ha nappen. Jag la mig igen och försökte somna om, men kom på att jag behövde gå på toa. Upp och gå dit sen la jag mig igen, men jag kunde bara inte somna om. Travis snurrade på sig inne i hans säng och när man är klarvaken hörs det rätt väl. Låg och blundade och blundade men nää inte somnade jag om. 4.45 ringde Mattias klocka och då hade jag fortfarande inte somnat. I samma veva började Travis röra på sig där inne igen. Mattias klev upp tillsist och jag tänkte försöka somna om innan min klocka ringde 5.50. Men inte det heller nej! Stängde av klockan innan den ringde och låg och glodde i taket en kvart. Fick väcka Travis som var jäääääääättetrött och låg helt lealös i kroppen när jag skulle klä på honom, kom försent till dagis också. Bra start på dagen hehe.
 
Kom i alla fall i tid till praktiken precis. Lång dag med världens största håla i mitten. Har suttit och planerat lektioner under hela den hålan. Inledde ett projekt med den sista klassen vi hade för dagen som jag håller i själv. Gick väl hyffsat, men alla är så blyga när det gäller att prata engelska så man får inte så mycket respons. Var helt slut när jag kom hem, och det var visst Travis med som gäspade och bara skulle bli buren. Han fick bada och hoppa i säng redan kvart över 6, men han somnade direkt. Hoppas bara han sover hela natten nu. Jag känner mig inte helt 100 så kan vara något hos Travis med som gjorde att han inte var pigg ikväll. Får hoppas en god natts sömn gör susen för oss så vi kan gå till dagis och praktik imorgon. Inte tid med några sjukdomar nu inte :) Nu ska jag kolla på halv 8 hos mig, sen blir de fasiken sängen. Godispåsen framför mig lockar rejält just nu när ögonen håller på att stängas. Men neeeej jag ska låta bli den!
 
 
Vart är du våren och sommaren??
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback