Träna

När jag kom hem från praktiken satte jag mig och försökte skriva färdigt uppsatsen eftersom den ska in nästa fredag. Gick sådär må jag säga, är sjukt omotiverad. Speciellt när jag vet att jag ska skriva tre till under mina tre terminer som är kvar. Det suger med uppsatser, lär mig inte ett smack av det kan jag säga. Blir nog varken en bättre eller sämre lärare med de där uppsatserna så de kan kvitta tycker jag. Kom en liten bit i alla fall, men sen ringde dagis och de hade en febrig Travis där som ville hem. Så Mattias kom hem med honom. Stackarn, han har sovit och legat på soffan hela dagen. Han ville inte äta någon heller. Han som precis blivit frisk igen. Eftersom han kom hem blev det inget mer skrivande, han ville ligga och hålla mig i handen så det var bäst att lyda lilla plutten.

Han har somnat nu och jag tittar på teen mom som dragit igång igen. Skulle tränat idag, men Michaela mådde inte bra så vi fick ställa in det. Inte bra för så fort jag inte tränar kommer sötsuget av choklad. Var tvungen att ta ett par bitar nu medans jag tittar på tv. Perfekt att äta den Marabou med saltlakrits för den smakar så sött så man kan inte äta så många bitar :) Hoppas på att hon mår bättre så vi kan köra ett pass imon, annars får jag nog fasiken dra ensam för jag har träningsabstinens.
 
 
 
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback