Stolt över lilla bubbis

Jag är såååå himla trött, ändå har Travis sovit tre hela nätter i rad nu så förstår inte varför. Det känns i alla fall som vi är back on track utan den där jädra nappisen nu. Ikväll var även första kvällen han somnade direkt utan att protestera med lite gnäll eller tårar. Jag gav han vällingen, sen ville han komma upp i famnen och kramas några sekunder. La ner honom efter det och sa god natt och gick ut. Tro på fasiken att han somnade också. Tumme upp! Är så stolt över honom, han är verkligen duktig. Nu slipper jag ha ångest också förhoppningsvis för nu ska det väl inte komma fler bakslag. Visst var han väldigt trött ikväll med, så kan bero på det att han somnade direkt också.
 
Lång dag på praktiken, sen var det bara hem laga mat, äta, diska och plocka fram inför morgondagen. Mattias var iväg och bytte till sommardäck så man slipper få böter. Då tar allt lite längre tid här hemma. Från det att jag kom hem efter fyra tills nu när Travis somnade vid sju har allt gått i ett. Avslutade kvällen med att bada en färgglad Travis som hade målat på dagis idag hehe :) Satte mig framför soffan nu och gud så skönt att få sätta sig och ta ett djupt andetag.
 
Nu blir det tv resten av kvällen. Är sugen på choklad, men nej jag ska fasiken hålla mig haha! Imorgon ska jag ha egen lektion igen. Ska förbereda en klass inför nationella provet. Har inte planerat något direkt så imorgon blir det att improvisera och försöka få igång lite diskussioner. Det går nog bra. Börjar komma in mer och mer i det här med att prata engelska, lärorikt.
 
 
Detta vore inte helt fel nu, mumma :)
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback