Mat är livet

Känns allt i röven idag efter alla knäböj igår. Gött! Tog en halvtimme att äta frukost för mig imorse eftersom Travis var en huligan som vanligt :) Klädde på oss och tog en pw efteråt. Det blåste rätt kallt, men så fort de stod still en stund så var det underbart skönt i solen. Nu kommer det antagligen bara bli varmare och varmare, sånt gillas. Ger en mer träningslust. Ska försöka äta lite bättre och framförallt äta mer nu framöver.

Har idag börjat med en portion havregrynsgröt med kanel och ett knäckebröd. Snart är det lunchdags med kyckling och coleslaw igen. Mår mycket bättre när jag äter alla mina mål om dagen så det ska jag hålla hårt på nu så musklerna kommer fram någongång ;) Sötsuget försvinner när man äter mer mat också, perfekt. Har ändå inte så stora problem med de, choklad och cocacola är väl min last. Fast det unnar jag mig mer än gärna.

Bjuder på en osminkad bild för ovanlighetens skull :)







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback