En dag Vetlanda

I förmiddags hängde jag och Travis med mamma och company till Vetlanda. Jag fick en jacka, ett par byxor och några snygga tröjor, det tackar man för :) Jättesnällt! Det var brandbilsutställning utanför gallerian och det var mycket intressant tyckte Travis :) Han hann inte vara trött när det hände så mycket. Vi åkte vidare mot Sibylla för lite käk innan hemgång. Jag åt kycklingsallad medans resten av gänget fetade sig hehe.

Travis somnade som en gris i bilen på vägen hem, men vaknade när vi klev ur. Lyfte över han till sängen och han somnade faktiskt vidare en stund så det var skönt. Ikväll har jag roat mig med att rensa garderoben, och Jennifer har tittat på. Nu hittar man sakerna lite bättre :) Marcus och Michaela är här nu också. Vi har ätit rotfruktspytt med marinerad kycklingfilé och tzsatsiki. Underbart gott! Mattias är iväg på innebandyavslutning, men tror han kommer hem senare så jag slipper sova själv :) Travis har badat och somnade strax efter 7 förrut. Nu tar vi det bara lugnt framför tvn. Skön lördag!


Hittade ett par byxor på barnavdelningen, inte fy skam med det priset :) Hade velat haft i mintgrönt, men de var för stora. Herregud :p Travis hade lördagsmys med smoothie, russin och majskrokar ikväll!











Kommentarer

Kom ihåg






Trackback