Bilder från i lördags

Vilket härligt väder det är när solen är framme. Underbart! Hoppas det håller i sig, nu vill jag ha vår och energi. Travis har styrt ute i eftermiddag. Han gillar att pilla på alla maskiner som finns där ute, gräva med spaden lite och åka rutschkana. Så det är vad han styrt med, fick släpa med honom in till sist. Får hoppas de är ute på dagis lite imorgon när han gillar det. Medans Travis är på dagis imorgon ska jag åka och färga håret. Känns mycket märkligt att göra så, men har inte så mycket annat val än att lämna honom på dagis. Han ska bara vara 3 timmar imorgon, så det är knappt något. Är tänkt att jag ska bli lite ljusare igen, tar ett tag att bli det när jag varit så mörk. Får ta det lite i etapper. Blir nog imorgon och sen en gång till innan sommaren, sen får det solblekas :) Om vi nu får någon sol vill säga, det är inte att ta för givet för svenska somrar längre.
 
Travis sover sen en stund tillbaka, och jag bänkade mig här. Tänkte läsa lite bloggar och snart börjar halv åtta hos mig också. Mycket bra program! Mattias jobbar förmiddag denna vecka som sagt. Har inte så mycket planerat, ska i alla fall åka och hälsa på lilla Elliot någon dag. Travis måste bara bli helt frisk först. Vill inte riskera att Travis smittar ner honom när han är så liten. Även om det är bra är det inte helt 100 för att träffa en nyfödd. Det ska bli mysigt med lite bebisgos. Ska bli kul att se hur Travis reagerar på en sån liten också :)
 
 
Lite bilder från påskmiddagen i lördags.
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback