Svar till Lina

Svar till Lina: Nej vi ger inte Travis ersättning fortfarande. Det slutade han helt med när han var runt 7 månader. Nu äter han gröt och smörgås till frukost. Vår lagade mat till lunch och middag. Där emellan ett mellanmål bestående av frukt eller smoothie. Till kvällsmat äter han gröt och sen välling precis innan läggdags.

Idag har jag varit sjukligt trött. Hade svårt att hålla ögonen öppna under föreläsningen till och med. Illa! Solade en sväng innan jag åkte hem. Var också inne på Apoteket och kikade efter en deo men dom hade bara "blöta". Jag vill ha en dra deo som är torr om ni fattar. Den ska lukta gott, hålla torrt och inte färga av sig. Hittat aldrig någon jag är nöjd med, skriv gärna om ni har tips! :)

Ikväll har vi båda tränat så mamma var här och la Travis. Skönt att det går lika bra som när vi gör det. Nu ska jag mysa ner mig under Mattias täcke med tanken på min underbara sovmorgon som väntar imon :)








Kommentarer

Dove deo stick är bra. Den ser ut som en tvål inuti som man drar :) alltså inte "blöt", är bra tycker jag!

Svar: har testat dove, men jag tyckte den luktade lite konstigt. men finns ju olika sorter av den. får testa en annan :) tack för tipset! jag har rexona nu, tycker den är bra meeen den blir vit på kläder
Nathalie Larsson


Kom ihåg






Trackback