Plankstek och discobowling

Har haft en väldigt bra dag idag. Sandra kom i förmiddags och då satte vi igång och bakade. Vi bakade två sorters frallor och en kaka som heter smarrig kaka. Den består av kladdkakebotten med toscaglasyr på, supergod :)

När vi var klara åkte vi till bambugården och käkade plankstek. Blev väldigt mätta om man säger så! Vi tog en runda i bowling också när vi ändå var i farten. Vi avslutade dagen med en film i varsin fåtölj. Härlig dag helt enkelt. Sånna behövs ibland :) Har planerat in denna dag länge, planering går allt åt i mitt hektiska liv ;)

Mitt lilla hjärta är däckad sen länge sen. Han sover oftast bara en gång om dagen nu och då somnar han som en stock om kvällarna. Mitt stora hjärta är ju som sagt i Västerås och ska vara där tills imon. Han har sett fram emot det så hoppas han har det kul. Längtar redan tills han kommer hem imorgon! Min kärlek, älskar mitt liv :)











Kommentarer

Kom ihåg






Trackback