Ljusparty

Travis vaknade vid kvart över 7 idag. Det var inte vad jag hade i min planering att gå upp så tidigt, drog kudden över huvudet och ville somna om, och det gjorde jag med. Travis också för sen vaknade jag vid 9 av mig självt och tyckte det var så tyst då låg han och sov inne på sitt rum.  Men han vaknade straxt därefter och då vart de full fart. Vi åt frukost och sen hoppade vi i badet båda två. Är inte lätt att ha med han i badet när man själv ska försöka duscha. Han ska stå upp hela tiden och hoppa, han fattar inte att det är halt så man får ju nervsammanbrott på honom haha.
 
Det gick bra och tillsist var vi rena båda två och påklädda och redo för dagen. Travis morfar kom en sväng när vi var klara och busade med honom. Nu sover han och lär göra en stund till. Jag har skrivit klart mitt arbete som ska lämnas in imon. Nu tänkte jag gå och fixa till håret lite med, har precis torkat till ordentligt.
 
Ikväll blir det ljustparty hemma hos mig. Ska bli trevligt :) Hoppas inte frallorna har hunnit bli för torra sen igår bara. De har ju en tendens att bli det fort. Får nog värma dom i ungen en stund innan de kommer för säkerthetsskull :)
Ikväll kommer baby hem också <3
 
 
Sitter på min minilaptop och hittade massa gamla bilder :)
 
 



 
 
 
 
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback