Lilla vardagsrummet

Shit vad länge sen det var jag satt vid datorn och skrev blogg. Hade en väldigt trevlig kväll igår iallafall. Inte ofta man är ute så man får passa på att ta tillvara på dom kvällarna :) Dock åkte jag hem ganska tidigt för jag höll på att frysa ihjäl. Vinterjackan hade behövts igår, fyy det var inte många grader ute inte.

Tog oss en rejäl sovmorgon, sen gick vi och hämtade hem lilla älskligen som hade sovit hos sin mormor inatt. Lycka att få hem honom :) Har haft en slappsöndag bara, beställde varsin pizza förrut. Nu är Mattias och spelar innebandy och jag ska ta en promenad med Travis. Sen ska jag hoppa i badet med lillfisen innan han ska sova. Älskling och jag ska titta på en film och mysa framför brasan ikväll innan det är dags för vardag och skola.
 
 
 
Såhär ser vårt "lilla" vardagsrum ut. Det har blivit ett biorum :)
 
 




 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback