Hårväxt och semifinal

Mitt hår har börjat växa ut igen sen allt håravfall sen amningen. Eller ah det berodde ju inte på amningen, men tappade det när Travis var typ 5 månader. Trodde allvarligt att jag skulle bli hårlös för så fort man rörde vid det följde det med stora tussar med hår.

Nu är det typ 3 cm långt på sidorna och i nacken. Har blivit den längden då jag inte kan sätta upp de eller platta ner det. Så det står bara rakt ut, skitsnyggt haha! Positivt att det faktiskt kommer tillbaka, men under processen att få tillbaka de är inte rolig.

Mår lite bättre idag, men är för dålig för att gå imon. Får se om jag kanske åker in på fredag! Har försökt att vila så mycket som möjligt, men inte lätt med en vilding i huset. Jag hoppas bara han håller sig frisk. Har inte fått någon puss på flera dagar :( vill bli frisk så jag kan få de där mysiga morgonpussarna igen :) Tittade på speedwayen ikväll, riktigt tråkigt att åka ut i semin, men så är det. En bra säsong iaf :)








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback