Travis första steg och årsdagen

Igår var det en stor dag då Travis tog sina första steg :) Mattias var ute och klippte gräset så vi tog på oss och gick ut en sväng. Travis gick runt med gåstolen. När han närmade sig gräsklipparen släppte han den och tog 3 egna steg till gräsklipparen. Sen vände han och gick 3 steg tillbaka mig. Snacka om att vi stod med hakan i marken haha. Han har inte visat någon tillstymmelse till att vilja gå själv nämligen. Så stolt man var igår, gick med ett leende på läpparna hela dagen. Vår duktiga kille :)

Idag har jag varit ledig och fick sovmorgon. Sen har det inte blivit så mycket gjort. Mattias och jag har varit tillsammans i 3 år idag, och även varit förlovade i 2 år :) Fick fina blommor när jag klev upp imorse. Sen fick jag goda pestobiffar till lunch, och ikväll var vi på bambugården och åt planka :) Bra dag! Nu blir det mys på soffan med tända ljus och noggerglass :)







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback