Travis första klippning

Sorry att jag varit lite frånvarande. Har väldigt mycket i skolan nu och vill gärna inte hamna efter. Har pluggat och gjort alla uppgifter färdiga. Man kan inte skylla på att man har barn och inte hinner, det är liksom ingen anledning. Däremot är det svårare att plugga med barn, men än så länge har det löst sig varje gång. Skönt att ha gäststugan där man kan sitta och plugga i lugn och ro. Har legat i massor i veckan istället så jag ska få helgen ledig. Så idag skickade jag in det sista och nu har jag tagit helg :)
 
Jennifer var här ikväll och klippte topparna på mig. Det var välbehövligt och det ska jag göra oftare så det slipper bli så himla slitet varje gång. Travis fick även sin första klippning ikväll. Hans lugg är så lång så den åker i ögonen på honom hela tiden, så den fick frissas lite :) Han undrade vad som hände haha, men det gick bra. Vill inte ta mer på honom, för han är så söt i sitt långa hår.
 
Har precis ätit lite kvällsfika. Vi körde på stort idag och åt nutellamuffins, kärleksmums och kladdkakerutor med tosca. Riktigt gott. Sockerchock såhär på kvällskvisten hehe. Kikar på lyxfällan just nu. Blir nog sängen rätt tidigt ikväll är ganska sliten efter denna hårda vecka. Imorgon väntar belöning i form av färgning av hår och färgning av ögonbryn/fransar :) Syster som ska skämma bort mig med det. Första gången hon rör mitt hår på det sättet så nu jädrar är det bäst för henne att det blir bra ;)
 
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback