Träningsmatch

Igår va jag i Kalmar hela dagen. Pluggade! Kom hem kvart över 6, åt mat, bytte om, packade och åkte iväg och tränade. Hann se Travis i ca 35 min :( Men så är det ibland!

Har tagit ikapp det idag och busat hela förmiddagen. När han sov skulle jag plugga. Hann igenom ett par kapitel sen höll jag på att somna haha. Så fick lägga mig och vila en stund. Tänkte plugga när jag vaknade till igen, då ringde tidningen och ville intervjua mig om innebandyn! Sen vaknade Travis igen. Så mycket plugg blev det haha!

Nu ska jag åka iväg och spela träningsmatch med innebandyn :) alla kunde inte vara med idag så tror bara vi blev 8 idag tyvärr. Men det blir kul ändå, hoppas vi vinner :) Ska ta kort innan också!


Travis fick ett regnställ från name it idag. Köpte det begagnat för 60 kr. Som hittat och det var knappt använt. Perfekt :)








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback