Seriepremiär

För att göra en lång hemsk lördag kort. Somnade 2 i fredags. Vaknade kl 5 av att Travis bökade runt i sömnen. Kunde inte somna om. 5.45 ringde klockan. Åkte till hfred. Satte mig på tåget åt höger som alltid går år Kalmar. Men tji fick jag för de gjorde det tydligen inte på lördagar. De vägrade stanna, fick hoppa av i vby. Morfar kom i ilfart och hämtade mig 7 på morgonen. Släpper av mig i hfred igen. Jag tar bilen och kör till Kalmar på timmen. Kommer 10 min sent till tentan, får iaf komma in ändå. Tentan går åt skogen. Jag tröstäter mc donalds och bränner mig på tungan. Fick ont i magen för jag åt för fort och jag var kissnödig hela bilresan hem. Däckade på soffan hemma eftersom Travis ändå sov. Vaknade efter en timme och önskade att jag bara legat kvar i sängen den morgonen haha. Fyy!!

Kvällen blev bättre iaf. Tacomys framför gpt med familjen. Travis var hur mysig som helst och satt snällt och tittade. Åt lördagsmys han också, smoothie och majskrokar. Lite gurkstavar med :) Och bra gp var det med!

Idag har vi haft seriepremiär i Jönköping. Förlorade med 10-0. Tycker vi kämpade bra iaf, speciellt i sista då det blev 0-0. Jönköping var riktigt duktiga och tränar med deras alag som spelar i division 2. De kommer garanterat vinna serien. Skönt att ha den matchen gjord. Nu vet alla hur en seriematch går till, och det kan bara bli bättre :)


Såhär glad är jag när jag vaknar och får komma till mammas och pappas säng :)








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback