Inget liv.se

Huaa en lång och stressig dag. Heldag i skolan och massor att göra. När ska man hinna? Självstudier imon så det är väl bara att köra på. Dygnet behöver mer timmar. Kom hem kvart över fem. Busade med Travis en stund, åt, bytte om och åkte till träningen. Rolig träning idag och härliga människor i laget :) De 3 timmarna vi tränar är guldvärda som egentid.

Har duschat och tittat på 16 and pregnant. Känner att det är en jäkla tur att jag inte ska upp och åka till Kalmar imon för det hade jag aldrig orkat. Dags att bege sig till sängen för lite sömn. Måste verkligen vakna upp imon och känna mig motiverad för skolarbete, annars är det rätt kört. Muntlig presentation på onsdag och jag har gjort noll på det. Ska även göra ett arbete om engelsk historia som ska vara muntligt inskickat på onsdag och skriftligt på fredag. Nämde jag att jag ska lösa i grammatikboken och historieboken också? Samtidigt som jag måste börja läsa 5 skönlitteratur böcker till en ny kurs som börjar i november. Har även en analys som ska in om 2 veckor. Heja mig!!!!


Dags att klippa vår lilla kille :) Får bli lagom till hans 1-årsdag. Satte upp toffsen på skoj, är inget han går runt med haha. Var är lampan Travis? (Pekar och säger lampa)











Kommentarer

Kom ihåg






Trackback