Födelsedag

Igår var det den 12e oktober vilket betyder min födelsedag. Hela 22 år gammal! Känns som man nyss fyllde 18 och fick komma in på krogen. Bestämde mig för att sluta fylla när jag fyllt 20. Man blir ju bara närmare och närmare 30 strecket haha!

Fick blombud av hjärtat på förmiddagen. Så fint så :) Igår hade vi hemmapremiär i innebandyn också. Förlorade tyvärr med 5-2. Positivt att vi fick in mål och att vi till en början var med riktigt bra i matchen. Negativt att vi slarvar mycket och låter motståndarna tänka alldeles för mycket med bollen istället för att gå på. Tyckte inte om min insats i matchen. Har så jäädra svårt att hitta rätt på centerpositionen. Har i alla mina år spelat forward. Är riktigt svårt att ställa om faktiskt. Hoppas det blir bättre med tiden.

Idag blir det lite kalas för mig :)








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback