Dryg dag!!!

Åkte till skolan helt i onödan idag! Så jäkla drygt. Fick ett mejl 8.25 att föreläsningen var inställd och då hade vi precis lämnat Blomstermåla så då fick jag åka ända till Kalmar och vänta till 10.35 innan nästa tåg gick hem igen. Om han hade skrivit ett par minuter tidigare hade jag kunnat hoppa av i Blomstermåla och vänta på tåget som vi möter precis när man kör in i Kalmar. Då hade jag iallafall inte behövt offra hela 6 timmar av dagen åt ingenting!
Han skrev att den kanske skulle vara imorgon istället om han mådde bättre. Tänker absolut inte chansa och åka imon. Vi hade ändå andra planer på morgondagen. Nämligen shopping :)
 
La mig och vilade när jag kom hem, var riktigt trött. Sen när jag vaknade gjorde vi kebabrulle till middag, riktigt gott var det. Osar vitlök om oss nu hehe. Ska alldeles straxt byta om och åka iväg på seketeriatutbildning, sen blir det träning efter det :)
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback