1 års sprutan

Jag la upp en video igår, men den verkar inte ha kommit upp. Försökte igen men vet inte vad som händer. Det står att den redan är publicerad. Konstigt!

I förrgår skulle vi fått ett mejl om vi inte klarade tentan. Jag fick aldrig något, men vågade inte tro på det. Idag la de upp resultatet på hemsidan och det lös minsann grönt. Så jäkla skönt alltså! Riktigt stolt över mig själv för lingvistik är minsann svårt!

Travis vaknade upp kl 8 och va helt genomsvett stackarn. Så han fick lite alvdedon och vatten sen fick han ligga och mysa en stund mellan oss. Nu är han lite piggare. Humöret igår efter sprutan var inte helt 100 :/







Kommentarer
» Tina

Usch, tycker alltid det är jobbigt när de ska ta sprutor. Var på vårdcentralen idag men min son och trots att han är stora killen på 9 nu tyckte jag det var jobbigt. Själv brydde han sig inte alls :-)

Svar: hah nä det kanske är värst för oss;) tur att det går över så fort! denna gång fick han dock feber och har haft hela dagen idag också =/
Nathalie Larsson


Kom ihåg






Trackback