Uppsats klar

Gårdagen = uppsatsskrivande. Alltså inte mycket att prata om. Halva dagen idag bestod att justering, rättning av den osv. Känner mig ganska nöjd nu! Så antar att det bara är att skicka in den :)

Idag drog vi en sväng till Vimmerby också. Var tvungen att inhandla lite ljusstakar nu när man har hus och har plats för dom. Hittade faktiskt en sort som var helt okej för det priset vi köpte dom för. Vill inte lägga ut typ 500 kr för en ljusstake som en del sorter kostade. Vi köpte 3 för 129 styck, höga och vita. Blir perfekt i våra höga fönster. Ikväll när jag nattat Travis åkte jag och jobbade på nattinnebandy med laget. Gick rätt bra, jäkligt trött nu bara. Mattias lanar med en kompis, så sängen får det nog bli för mig. Min sovmorgon imon hihi :)








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback